نی نی گومبول

گفتم...

1391/8/22 19:20
709 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب همه خونمون دعوت بودن

شام باقالی پلو با گوشت پختم

با سبزی خوردن . سالاد کاهو و ژله و کفیر

خیلی خوشمزه شده بود...خوشمزه

بعداز شام،چای ریختم

بعد گفتم:راستی میخواستم یه چیزی نشونتون بدم

تصویر سونو گرافیم رو گذاشتم تو تلویزیوننیشخند

همه با تعجب نگاه میکردن

خواهرام گفتن:یعنی... یعنی... اره... واقعا... جدی ما خاله شدیم؟؟؟!!!!

گفتم اره خاله شدیدبغل

همه خوشحال شدن

بابا و داداشم که چشماشون داشت از حدقه درمیومد...سرخ شدن...

دست زدن و ذوق کردن

همه تبریک گفتن

مادرشوهرم فقط گفت مبارک باشه اهی به سلامتی کنار بری

اصلا نه لبخندی نه شادی ای ....ناراحت

پدر شوهرم هم همین طور

مثلا تنها نوه و اولین نوه شونهناراحت

خورد تو ذقم

بعد کیکی که من و شوهرم پختیم رو آوردم(البته خواهرام تزیین کردن)

نشستیم به کیک خوردن مادرشوهرم یاد خاطرات بدش افتاده

آخه شوهرم تک فرزنده ... تازه بعد از 12 سال

قبلش 2 تا و بعدش یکی سقط داشته

بجای اینکه خاطرات خوب تعریف کنه از مردن اونا میگفت

ای خدااااا

میخواستم .....بووووووووووووقساکت

کلا منهای این قسمت،دیشب کلی خوش گذشتقلب

نی نی گومبول من امروز رفت تو هفته 9

سه سانت و نیمهیول

قربونش برم

خداکنه صحیح و سالم باشه و بمونه

به امید روزی که بغلش کنم عشق مامان و بابا رو

 

خوانندگان گرامی لطفا برامون دعا کنید

پسندها (2)

نظرات (5)

نگاری
22 آبان 91 19:39
سلام مبارکه عزیزم امیدوارم دوران بارداریت رو به راحتی بگذرونی عزیزم
زینب مامان امیر عباس
22 آبان 91 22:46
سلام عزیزم... انشالله نی نی نازتو سر وقت سالم به دنیا بیاری
رومینا
26 آبان 91 11:34
مگه میشه مادرشوهر از نوه دارشدن اونم اولی خوشحال نشه تازه نوه پسری هم هست که.. مطمئن باش روزی میبینی که یه لحظه طاقت دوریشو ندارن. مراقب نی نی ناز باش
zizi
2 آذر 91 23:00
سلام.تخت دخترم رو گذاشتم برای فروش.اصلا ازش استفاده نکردم.اگه مایل به خرید بودی ایمیل بفرست عکس و قیمت رو برات بفرستم.
غزاله
5 بهمن 93 12:14
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش و تولدش نزدیکه.میشه شما هم چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ فقط چون وبم مشکل پیداکرده لینک کامنت های پست رو براتون گذاشتم ممنونم