نی نی گومبول

رفتم دکتر...

1391/8/2 11:31
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی گومبول من؛خوبی؟قربونت برم...

دیروز جواب آزمایشم رو گرفتم و عصری هم با بابا رفتیم دکتر.

خانم دکتر مهربون تمام آزمایشاتم رو که امسال انجام داده بودم دید

ولی گفت قندت بالاست!!!

قند ناشتا حداکثر باید ١١٠ باشه مال من ١٠٣ بود!تعجب

نمیدونم چرا؟

فروردین ٩٠ بودا...

فدای سرتماچ

ولی باید مراقب خودم باشم که دیابت بارداری نگیرم...

برام ٢٠ آبان سونو نوشت که ان شاءالله صدای قلبت رو بشنویم...

٢٢ آبان ٨ هفته ام تموم میشه به امیدخدا

وقتی که دیدم سالمی و قلبت مثل گنجیشک میزنه ، خانواده ام رو که ٦ نفرن با خانواده بابا رو که ٢ نفرن دعوت میکنم خونمون و بهشون میگم...

کلی ذوق میکنن...قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

رومینا
2 آبان 91 11:54
سلام عزیزم مامان شدنت رو بهت تبریک میگم وقتی وبلاگتو خوندم دلم یه جوری شد اخه یاد خودم افتادم پارسال دقیقا همین روزها من حامله شدم ما هم شهریور اقدام کردیم و مهر حامله بودم الان یه پسر ناز به اسم رادوین دارم تموم زندگیم شده خرداد ماه هم زایمان کردم مواظب خودت باش از این دوران استفاده کن که خیلی شیرنه به ما هم سر بزنید
الهام
3 آبان 91 14:14
خیلی خوب کاری کردی که به کسی نگفتی.....من این همه به شوهری سفارش کردم به کسی نگه،آخرش خودم به مادرشوهری گفتم نی نی منم فکر میکنم همسن نی نی تو باشه.منم هنوز سونو ندادم.ایشالا که دوتاییشون سالم باشن
مامان مری
3 آبان 91 19:45
فـــــــــــــــــــــــــــــای مبارکه
رومینا
18 آبان 91 16:22
سلام مامانی خوبی نی نی کوچولو خوبه ؟ چرا کمرنگی دیر به دیر میای. ما نگران میشیماااااااااااااااااااااااااااااااااااا